Registruotis Prisijungti

Patarimai

Kinas yra neįsivaizduojamas be publikos, todėl, organizuojant kino seansus, yra itin svarbu tinkamai informuoti jūsų renginio tikslinę auditoriją, komunikaciją ir viešinimo medžiagą atitinkamai formuojant pagal šios auditorijos poreikius ir įpročius.

NK-DOKU tinklalapyje rasite įrankių, padėsiančių komunikuoti apie planuojamą renginį – laisvai prieinamus filmų aprašymus bei nuotraukas, plakatus ir socialinių tinklų paruoštukus.

Viešinimo kanalai: paprastai naudojamas viešinimas socialinių tinklų, tokių kaip „Facebook“, „Instagram“, „TikTok“ ir kt. kanalais, taip pat – viešoji reklama, pvz. plakatai ir skrajutės. Visgi, informacijos pateikimo būdai turėtų atspindėti jūsų siekiamos bendruomenės ir auditorijos įpročius, todėl galite pasitelkti ir kitas priemones, tokias kaip vietinė žiniasklaida, bendruomenių ir seniūnijų naujienlaiškiai, bibliotekos ir kt.

Socialiniai tinklai: „Facebook“ platformoje sukurtas renginys – efektyvi, dažnai naudojama komunikacijos priemonė, leidžianti visą informaciją apie renginį turėti vienoje vietoje, ją redaguoti, reguliariai papildyti bei į renginį kviesti įvairias auditorijas, taip užmezgant ir palaikant stabilų komunikacijos krūvį artėjant renginiui. Kuriant šio tipo renginį rekomenduojame nurodyti tikslų seanso pavadinimą, vietą, laiką ir planuojamą trukmę, taip pat – pažymėti, kad renginys yra nemokamas, bei naudoti lakonišką, tačiau informatyvų renginio pavadinimą, vengiant perdėtai ilgų apibrėžimų.

Renginio aprašyme rekomenduojame tiksliai išskirti seanso vietą, pradžią, trukmę bei informaciją, kad renginys yra nemokamas, bei informuoti, jeigu vietų kiekis yra itin ribotas arba reikalinga išankstinė registracija, taip pat – apie reikalingą išankstinį pasiruošimą, jeigu toks yra būtinas.

Rengdami kino seanso aprašymą, informaciją apie filmą galite adaptuoti jūsų tikslinei auditorijai: pavyzdžiui, kai kurias bendruomenes itin sudomins filmų kilmės šalis, kitas – filmo tematika, tuo tarpu tam tikrus žiūrovus masina filmo turimi apdovanojimai ar kūrėjų biografijos. Žinoma, aprašyme galima pateikti visą šią informaciją – kur dėsite esminį akcentą, priklauso nuo jūsų.

Renginio vizuale (angl. k. „cover photo“) rekomenduojame naudoti laisvai prieinamus statinius paveikslėlius iš NK-DOKU galerijos, taip išvengiant formatavimo iššūkių bei užtikrinant naudojamos vizualikos kokybę.

Viešoji reklama: kaip minėjome, komunikacija turėtų atspindėti jūsų tikslinės auditorijos įpročius, todėl viešoji reklama strategiškai pasirinktose, bendruomenės lankomose vietose gali būti itin veiksminga komunikacijos strategija. Viešoji reklama – tai nebūtinai daug resursų kainuojantys didelės apimties plakatai ar tentai, o skrajutės bei afišos, esančios pastebimose vietose.

Siūlydami įvairesnes sklaidos galimybes adaptavome paprastai atspausdinamas kino seanso afišas ir plakatus. Afišas galite parsisiųsti iš NK-DOKU paveikslėlių galerijos.

Šias priemones rekomenduojame kabinti matomose vietose, pvz. renginį organizuojančioje įstaigoje (įstaigos išorėje – ant durų, langų – bei viduje, pvz., ant skelbimų lentos), renginio partnerių įstaigose, gyvenviečių informacijos sklaidos vietose, žmonių susibūrimo erdvėse, pvz. kavinėse, bibliotekose, koncertų salėse, švietimo ir laisvalaikio įstaigose, tokiose kaip mokyklos, universitetai, moksleivių laisvalaikio ir užimtumo centrai, bei kt.

Kiti informacijos sklaidos kanalai: itin veiksminga dalintis informacija apie renginį su tiksline auditorija pasitelkiant informacinius partnerius, tokius kaip vietinės žiniasklaidos grupės (portalai, periodika, radijas, televizija) bei bendruomeninius sklaidos kanalus, informuojant jūsų arba renginio erdvės įstaigos partnerius, draugus apie ateinantį kino seansą, ir pasiūlant aktyviai dalintis informacija tiek iš lūpų į lūpas, tiek virtualiose erdvėse, ypač – socialinių medijų kanalais, tokiais kaip „TikTok“ ir „Instagram“.

Vietinės žiniasklaidos priemonės dažnai sutinka nemokamai dalintis aktualia, kokybiškai parengta informacija apie ne pelno siekiančius kultūros renginius, todėl rekomenduojame susisiekti su vietinėmis redakcijomis dėl galimybės dalintis informacija apie renginius netgi neturint tikslinio biudžeto komunikacijai ir sklaidai.